Cilj programa jest edukacijom i aktivnim uključivanjem studenata u rad pripremiti ih za konkretne zadaće s
kojima će se susresti u svom budućem radu, gdje se od njih očekuje razvijanje kreativnih poslovnih poteza i
osposobljavanje istih za donošenje profitno pozitivnih poslovnih odluka u skladu s poslovanjem male tvrtke.
Također, cilj je ukazivanje na sve veću potrebu korištenja marketinških i drugih poslovnih znanja u poslovanju
malih tvrtki, odnosno razvoju malog gospodarstva u Hrvatskoj.

Cilj predmeta je upoznati studente s linearnom algebrom i matematičkom analizom, te naučiti primjenu kod određivanja kvantitativne i kvalitativne analize u matematici iz područja ekonomije. Studenti će steći kompetencije korištenja matematičkih alata kod rješavanja numeričkih problema u svom poslu.

Dobrodošli na stranicu predmeta Osnove marketinga.

Cilj predmeta je uvesti studentice i studente u temeljne koncepte marketinga i razviti razumijevanje njegove uloge u suvremenom poslovanju. Tijekom semestra obrađivat ćemo teme poput ponašanja potrošača, tržišnog istraživanja, segmentacije, marketing miksa, digitalnog i međunarodnog marketinga te izrade jednostavnog marketinškog plana.

Nastava se provodi kroz predavanja, vježbe i seminarski rad. Studenti će aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima, timskim analizama, izradi planova i kolokvijima. Naglasak je na primjeni znanja u realnim poslovnim situacijama i razvoju sposobnosti za samostalno i timsko rješavanje zadataka.

Sve važne informacije, materijali i obavijesti bit će dostupni na Moodle stranici predmeta.

S poštovanjem,

dr. sc. Linda Martić Kuran, prof. struč. stud.

Dobrodošli na stranicu predmeta Ponašanje potrošača.

Cilj predmeta je razumjeti kako potrošači donose odluke o kupnji te što utječe na njihovo ponašanje – od osobnih i psiholoških čimbenika do društvenih i kulturnih utjecaja. Tijekom semestra analizirat ćemo i modele ponašanja, procese odlučivanja, ulogu emocija i percepcije, kao i ponašanje organizacijskih kupaca.

Nastava uključuje predavanja, vježbe i seminarski rad. Studenti aktivno sudjeluju u analizama slučajeva, raspravama, izradi radova i praktičnim zadacima. Poseban naglasak stavlja se na povezivanje teorijskih znanja s primjerima iz prakse.

Sve obavijesti, materijali i upute bit će dostupni na ovoj Moodle stranici.

S poštovanjem,

dr. sc. Linda Martić Kuran, prof. struč. stud.


Cilj kolegija Poslovna sigurnost, proizvodnja i poduzetništvo je defninirati pojmovno određenje sigurnosti i zaštite i njihovu primjenu u smislu osiguranja sustava sigurnosti.

Temeljni je cilj predmeta studentima omogućiti ovladavanje najvažnijim teorijskim i praktičnim znanjima iz vanjskotrgovinskog poslovanja. 

Kroz predmet Vanjskotrgovinsko poslovanje studenti stječu opće i korisne informacije o problematici vanjske trgovine i vanjskotrgovinskog poslovanja, upoznaju se s različitim vrstama poslova i djelatnostima u vanjskoj trgovini te stječu znanja i vještine za konkretno izvršenje pojedinih vanjskotrgovinskih poslova.