
Unutar kolegija će biti obrađen postupak prelaska poslovanja iz analognog (papirnatog) sustava u potpuno digitalni sustav. Digitalne transformacije omogućuju odabir više različitih mogućnosti digitalizacije poslovanja ovisno o prepoznavanju zahtjeva za digitalizaciju sustava. Na osnovu zahtjeva vrši se odabir hardwarea i softwarea te infrastrukture potrebne za rad sustava. Prilikom odabira softwarea javlja se vječita dvojba, koristiti skupi licencirani software ili besplatni opensource software uz određene manjkavosti. Ili možda ipak koristiti neka Cloud rješenja? Nakon odabira softwarea, potrebno je odrediti politiku upravljanja informacijskim sustavom, tko ima ovlasti za sve, a tko samo za pojedine stvari? Daljnji problem je sigurnost sustava, sprječavanje curenja poslovnih tajni, sigurnosne kopije, zaštita od napada izvana, fizička sigurnost i video nadzor. Kako omogućiti mobilnost zaposlenika i njihovu komunikaciju, pametni telefoni, tableti, prijenosna računala? Odabrati iOS uređaje, Android uređaje ili nešto treće? Mogućnost korištenja e-poslovanja, e-uprava, e-računi. Porastom poslovanja, javlja se i potreba za posebnim ERP alatima koji pomažu u vođenju poslovanja. Pregled nekih ERP alata na tržištu. Koristiti već postojeće alate ili naručiti sustav po „mjeri“? Što s dokumentacijom? Korištenje digitalne pismohrane. Digitalni potpisi i certifikati. Završna nastavna cjelina obuhvaća postupak izrade Web stranice, dobivanje domene i hostinga.
- Teacher: Vedran Uroš

Kolegij Digitalni marketing uvodi studente u dinamičan svijet suvremenog oglašavanja i komunikacije putem digitalnih kanala. Obrađuju se ključni alati i strategije digitalnog marketinga – od oglašavanja na društvenim mrežama i pretraživačima, preko e-mail i content marketinga, do analitike i upravljanja korisničkim iskustvom online. Naglasak je na praktičnoj primjeni znanja kroz izradu digitalnih kampanja i korištenje relevantnih platformi u cilju stvaranja konkurentske prednosti na tržištu.
- Teacher: Marija Boban

- Teacher: Ana-Marija Alfirević

Cilj kolegija je stjecanje znanja o teorijskim pojmovima i značenju stručnog i znanstvenog rada.
- Teacher: Marijana Drinovac Topalović
- Teacher: Valentina Vinšalek-Stipić

- Teacher: Ana-Marija Alfirević

Kolegij Poslovni B2B marketing usmjeren je na specifičnosti poslovnog marketinga između poduzeća (business-to-business). Studenti će steći znanja o ključnim razlikama između B2B i B2C tržišta, ponašanju organizacijskih kupaca, razvoju odnosa s poslovnim klijentima te strategijama koje omogućuju dugoročno stvaranje vrijednosti u poslovnom okruženju. Fokus je na primjeni marketinških koncepata u kontekstu industrijskih tržišta, digitalizacije i globalnih lanaca vrijednosti.
- Teacher: Marija Valčić

Dragi studenti,
dobrodošli na kolegij Upravljanje ljudskim potencijalima!
Pred vama je zanimljivo i iznimno važno područje koje ima ključnu ulogu u svakodnevnom funkcioniranju i razvoju svake organizacije. Tijekom semestra steći ćete znanja i vještine potrebne za učinkovito upravljanje ljudskim resursima – od planiranja i selekcije do razvoja zaposlenika i upravljanja njihovom karijerom.
Posebnu ćemo pažnju posvetiti suvremenim metodama i tehnikama selekcije, procjeni i obrazovanju zaposlenika, sustavima motivacije i nagrađivanja, kao i aspektima poput kolektivnih ugovora, stresa na radu, fluktuacije i nezaposlenosti. Cilj nam je da budete osposobljeni za donošenje i strateških i operativnih odluka u ovom dinamičnom i izazovnom području.
Radujem se zajedničkom radu i vašem angažmanu!
S poštovanjem,
izv. prof. dr. sc. Damir Mihanović
- Teacher: Damir Mihanović