
- Teacher: Toni Tešija

Studenti stječu temeljna teorijska i stručna znanja o pojmovima vezanim za fizikalno-kemijske i higijenske parametre kakvoće mlijeka. Nadalje, studenti stječu temeljna znanja iz tehnoloških postupaka proizvodnje pojedinih mliječnih proizvoda kao što su: fermentirana mlijeka, vrhnje, maslac, sirevi.
Studenti će nakon završenog predmeta i izvršenih svih aktivnosti biti sposobni primjenjivati znanja o osnovnim laboratorijskim analizama kontrole mlijeka i preradbenim kapacitetima različitog nivoa (obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, obrtničkim i industrijskim objektima).
- Teacher: Sandra Mandinić

Cilj predmeta
jest osposobljavanje studenata da ovladaju osnovnim pojmovima iz
područja biljne patologije i fitofarmacije kako bi stečena znanja mogli
koristiti pri radu u neposrednoj
praksi i državnim
stručnim službama.
- Teacher: Anita Pamuković

Kroz kolegij studenti stječu temeljna teorijska i praktična znanja o osnovnim pojmovima i principima peradarstva, uključujući biologiju i uzgoj peradi, tehnologiju proizvodnje mesa peradi i konzumnih jaja, sustave držanja i hranidbe peradi, kao i aspekte kvalitete proizvoda. Poseban naglasak stavlja se na ekonomske i tržišne aspekte proizvodnje, uključujući standarde, sigurnost hrane i mogućnosti plasmana proizvoda na domaće i inozemno tržište.
- Teacher: Toni Tešija

Temeljni cilj je stjecanje potrebnih znanja i vještina u proizvodnji povrća. |

Kroz kolegij studenti stječu temeljna teorijska i stručna znanja iz područja ribarstva, s posebnim naglaskom na osnove limnologije, oceanologije i ihtiologije. Upoznaju se s biološkim, ekološkim i gospodarskim aspektima slatkovodnog i morskog ribarstva, uključujući principe hranidbe i zdravlja riba, najvažnije bolesti te suvremene metode uzgoja u akvakulturi. Također se obrađuju teme vezane uz kvalitetu, preradu i plasman ribljeg mesa, kao i organizaciju i regulaciju gospodarskog i sportskog ribolova u moru i kopnenim vodama, uz poštivanje zakonskih okvira i načela održivog upravljanja vodenim resursima.
- Teacher: Toni Tešija

Osnovni cilj je osposobljavanje budućih naraštaja tehnologa da što optimalnije koriste svoja saznanja u stvaranju
novoga proizvoda. Da taj proizvod bude prepoznat na tržištu te da ima svoga kupca.
Osposobljavanje korištenja najnovijih tehnologija proizvodnje kao i korištenje budućih novih saznanja u
proizvodnji vina, kao jasna predispozicija prepoznatljivog proizvoda. Planiranje budućih zahvata koji se trenutno
ne mogu provesti, kao i konstantno praćenje i informiranje o problemima proizvodnje. Postavljanje pokusa i
aktivno sudjelovanje u kreiranju novih tehnologija poglavito onih koje su specifične za određeno područje.
- Teacher: Marko Duvančić

Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osnovnim
znanjima iz primjene i proizvodnje ukrasnog bilja. Stečena znanja i vještine student može koristiti za organiziranje
proizvodnje/održavanja krajobraznih površina na vlastitom poljoprivrednom
gospodarstvu/objektu zelenila.

Cilj kolegija Uzgoj pčela je omogućiti studentima stjecanje temeljnih znanja iz biologije pčela, njihove uloge u ekosustavu te njihov značaj u poljoprivrednoj proizvodnji.
Kolegij će omogućiti studentima stjecanje temeljnih znanja o organizaciji pčelinje zajednice, pčelarskoj opremi, različitim tehnologijama pčelarenja te proizvodnji pčelinjih proizvoda kao što su med, pelud, propolis, matična mliječ, vosak i pčelinji otrov.
Kroz kolegij, studenti će steći temeljna znanja i praktične vještine potrebne za prepoznavanje bolesti i štetnika pčela te za pravilno upravljanje pčelarskom proizvodnjom.
- Teacher: Iva Ljubičić

Osnovni cilj je osposobljavanje budućih naraštaja vinogradara da što optimalnije koriste svoja saznanja u
stvaranju novoga proizvoda. Da taj proizvod bude prepoznat na tržištu te da ima svoga kupca.
Osposobljavanje korištenja najnovijih tehnologija proizvodnje kao i korištenje budućih novih saznanja u
agrotehnici i ampelotehnici. Planiranje budućih zahvata koji se trenutno ne mogu provesti, kao i konstantno
praćenje i informiranje o problemima proizvodnje. Postavljanje pokusa i aktivno sudjelovanje u kreiranju novih
tehnologija poglavito onih koje su specifične za određeno područje.- Teacher: Marko Duvančić