Kolegij Management malih tvrtki osmišljen je kako bi studentima pružio temeljna znanja i vještine upravljanja malim poslovnim subjektima. Obrađuju se ključne menadžerske funkcije – planiranje, organiziranje, upravljanje ljudskim resursima, vođenje i kontrola – s posebnim naglaskom na primjenu u kontekstu malih tvrtki. Studenti razvijaju specifične managerske vještine poput komunikacije, pregovaranja, donošenja odluka, upravljanja promjenama i etičkog odlučivanja. Kroz praktične vježbe, rad na studijama slučaja i grupne zadatke osposobljavaju se za samostalno vođenje manjih poslovnih timova i organizacija.

Studenti stječu temeljna teorijska i stručna znanja o porezima, metodologijom izračuna poreza, zakonskim okvirom koji definira poreze, međunarodnom poreznom regulativom, harmonizacijom poreznog sustava RH.


Temeljni cilj kolegija je osposobljavanje studenata za stjecanje i razvijanje jezičnih vještina u kontekstu Engleskog jezika struke, odnosno u području ekonomije (trgovinskog poslovanja i poduzetništva), na razini B1/B2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. To podrazumijeva komuniciranje u jednostavnim poslovnim i uobičajenim situacijama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i aktivnostima.

Temeljni cilj kolegija jest edukacijom i aktivnim uključivanjem studenata u rad pripremiti ih za konkretne zadaće s kojima će se susresti u svom budućem radu, gdje se od njih očekuje razvijanje kreativnih poslovnih poteza i osposobljavanje istih za donošenje profitno pozitivnih poslovnih odluka u skladu s poslovanjem malih poduzeća. Također, cilj je ukazivanje na sve veću potrebu korištenja marketinških i drugih poslovnih znanja u poslovanju malih poduzeća, odnosno razvoju malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj.

Kolegij Unutarnje trgovinsko poslovanje omogućuje studentima stjecanje teorijskih i praktičnih znanja o organizaciji i funkcioniranju trgovine na malo i veliko u Republici Hrvatskoj. Fokus je na cjelovitom razumijevanju procesa nabave, skladištenja, upravljanja zalihama, kalkulacije cijena i prodaje robe. Studenti se upoznaju s vrstama trgovačkih poduzeća, distribucijskim kanalima, logistikom, elektroničkom trgovinom te poslovanjem prodavaonica u stvarnim uvjetima tržišta. Kroz vježbe, studije slučaja i grupni rad analiziraju se svi ključni elementi kupoprodajnog procesa te se razvijaju operativne i analitičke vještine potrebne za rad u maloprodajnim i veleprodajnim sustavima.